Pages

Thursday, 26 September 2013

Go Green!

Myönnän, että olen sellainen prinsessatyyppi, joka haluaa näyttää huolitellulta paikassa kuin paikassa. Minulla on kuta kuinkin aina ainakin jotain meikkiä päällä.

Koska silmäni ovat vähän sekasikiöiset mutta eniten vihreään taipuvat, pyrin korostamaan sitä. Arkisin minulla on usein tummaa lilaan kallistuvaa luomiväriä, sillä se tekee silmistäni vihreämmät.






Ostin tässä joskus myös Macin smaragdinvihreää kajaalia.
Vaikkei sitä nyt hirveästi tule käytettyä niin dikkaan kyllä. Sopii hyvin muuten mustan ja harmaan konttorihabitukseni kanssa.





Lumene ja Mac
 Huulet minulla on yleensä nuden väriset. Jos joskus räväytän punaisella huulipunalla, yritän pitää silmät aika mitäänsanomattomina.

Pinnallisista asioista puheen ollen, sain maratonista konkreettisimpana seurauksena puhkeamaan mukavan ison herpeksen (ks. punainen ällöttävä läikkä huulen alla...ihan niin kuin sitä ei kaikki huomaisi). Olen saanut sen kolme kertaa elämässäni, silloin kun on olen ollut todella stressaantunut jostakin. Että, kiitos vaan tästäkin.

Scarface













No comments:

Post a Comment


Back to Top