Pages

Wednesday, 9 October 2013

Smile on a rainy day


Kävellessäni aamulla töihin (mikä muuten tänään suorittamani erittäin kvasi-tieteellisen empiirisen tutkimuksen mukaan kestää 25 minuuttia 12 cm koroissa (sateenvarjon pitäminen, saattanee toimia tutkimuksen tuloksia vääristävänä tekijänä)) tuli Svenskiksen kohdalla vastaan tuttu, joka totesi minulle muutaman lauseen jälkeen iloisesti:

"Ihanaa, että sinäkin olet noin hyvällä tuulella!" (tosin på svenska)

Hän selitti, että oli tavannut äsken toisen tutun, joka oli huomattavasti alavireisemmästi viritetty.
Totesin vastaukseksi, että olen aamu-ihminen...

Mutta rupesin miettimään tuota. Vaikka on harmaa ja nihkeä ilma ja muutenkin tällä hetkellä vähän suru puserossa, tulen iloiseksi tuttuja nähdessä. Ilo myös tarttuu! Hymyilen myös yleensä ihmisille jotka kävelevät ohi. Sekin tarttuu. Anna hyvän kiertää, on mielestäni hyvä ilmaisu hymyilyyn liittyen.

Tässä kohden myönnettäköön tosin, että olin vain 10 minuuttia aikaisemmin Hankenin kohdalla mulkannut ja kironnut päätäpyörittäen erittäin merkitsevästi bussikuskille joka oli jäänyt valoihin siten, että peitti koko suojatien (eli hyväntuulisuuteni on jokseenkin selektiivistä, mutta puolustuksekseni, liikennesääntöjä pitää noudattaa, rätt skall vara rätt!). Ei ole helppoa olla Maailman poliisi...


kuva Pinterestistä


Minä aion ainakin mennä juoksemaan raikkaaseen sateeseen Hietsuun illalla (olen muuten kävellyt siellä nyt joka ilta, myös eilisessä tihkussa, ja rakastan sitä!). You should do the same!



Jasmiinan kumisaappaat #imageiseverything

No comments:

Post a Comment


Back to Top