Pages

Saturday, 16 November 2013

Aldrig nöjd

Tekisi mieli ostaa itselleni uusi hajuvesi. Mutta asian käytännön läpivieminen osoittautui huomattavan haastavaksi. Olen nyt nuuhkinut eri tuoksuja Stockalla ja Sokoksella kolmena päivänä. Enkä vieläkään ole saanut päätettyä minkä ostaisin. Olen kävellyt joka kerta ulos kädet täynnä niitä paperilappusia ja molemmat ranteet ja kädenpäälliset tuoksuen. Ja kun kerrankin luulen tietäväni mikä olisi paras, olen jo unohtanut mikä merkki se oli (lappusiin pitäisi aina kirjoittaa merkki - jos haluaa päästä tässä projektissa eteenpäin).

Olen käyttänyt nyt kolmisen vuotta Armanin Acqua di Gioiaa, mutta olen henkisesti valmis siirtymään johonkin hieman makeampaan/kukkaisempaan. Taas yksi esimerkki siitä, että maku saattaa ajan kuluessa muuttua.

Ehkä sitten ensi vuoden puolella päädyn lopulta johonkin.


Tässä muuten muunlaisesta valinnanvaikeudesta kertova biisi, josta ehkä tekin tunnistatte itsenne. You said it, Veronica.

Yleistä valitusvirttäni jatkaen; äsken ollessani salilla kiinnitin huomiota ainakin kahteen kanssapunttariin, jotka vain seisoivat ja pällistelivät tai lukivat treeniohjeitaan koko ajan. Olen varmaan ihan ämmä, mutta se jotenkin ärsytti. Mitä järkeä on maksaa siitä, että seisoskelee tumput suorina salilla? Toivottavasti muillakin on näitä inhoreaktioita... Itse olen taas sellainen, että teen salilla ihan koko ajan jotain. En siis ole oikeastaan hetkeäkään vain paikallani jumittamassa. Nojoo, nyt sain asiani purettua. 
Peace <3







No comments:

Post a Comment


Back to Top