Pages

Thursday, 6 March 2014

Osavuosikatsaus



Viime viikkoina olen mm
1. repinyt ansiokkaasti Mexikossa ottamani geelilakat kynsistä. Ei muuten ole mitään prinsessaleikkiä.
 
2. käynyt Noormarkussa työmatkalla ja melkein tuntenut oloni prinsessaksi. Sain maailman ihanimman vaaleanpunaisen huoneen.





Tässä myös pari kuvaa saha-alueen kauniista puitteista. Itse harhailin tuolla turkissa ja korkokengissä (otin matalimmat mitä minulla oli, n. 5cm) ja näytin varmasti eksyneeltä urbaanilta olennolta. Tähän sopii varmaan Sinkkuelämästä revitty toteamus, city girls are like country girls - but in a cuter outfit.




3. Käynyt Kankaanpäässä moikkaamassa kummipoikaa, joka on jopa tällaisen lapsiantipaattisen ihmisen mieleen.



4. Olen myös nauttinut Olympialaisten Venäjäinnoituksesta.

 
..katsomalla tasan kaksi ottelua - enkä niitäkään kokonaan. Ruotsi-ottelu nyt oli fiasko kuten aina, mutta saipahan tehtyä töitä samalla. USA-matsia katsoin vähän muista henk. koht. syistä.
 
 
5. Rikoin jo neljännet korot tänä talvena...ja jouduin taas liittymään maahisten joukkoon.
 



 
6. Pelannut kokonaisen lauantai-illan Mexican Train -lautapeliä ja eksynyt sen jälkeen Teatteriin. Ja ei, en voittanut. Pelissä tai Teatterissa.

 
7. Olen lisäksi harjoitellut koiranpentulookkiani ja toivon sen tuovan paljon onnea ja menestystä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
 
 
8. Treenaillut sen verran (ja ehkä vähän enemmän) kuin olen flunssassa pystynyt.
 
 
9. Vakuuttunut enemmän ja enemmän siitä, että jos olisin tarpeeksi pinnallinen (olen vasta hieman alemmalla tasolla) kihartaisin tukkani useammin.
 

 
 
 

 
 10. Auditiivinen puoli on hoidettu mm näillä:
 

No comments:

Post a Comment


Back to Top