Pages

Friday, 4 April 2014

Pakolainen

Siis nyt on pakko hehkuttaa. Olin vahingossa ottanut väärät avaimet enkä pääsyt kotiin koska kaikki joilla on avaimet on joko Tammisaaressa tai ulkomailla, joten soitin huoltomiehelle joka lupasi tulla avaamaan 45 minuutin päästä.

Menin siksi värjöttelemään ja tappamaan aikaa Café Succésiin. Söpö nuori myyjä kertoi, että paikka on mennyt kiinni mutta että hän voi myydä minulle vielä jotain ja, että onko minulla jotain erikoista. Totesin, että olin jäänyt lukkojen taakse ja, että tulin juomaan kahvit siksi aikaa. Hän totesi, että voin hyvin jäädä hengailemaan kunnes sulkevat. Kaiken lisäksi hän antoi minulle leivän. Ilmaiseksi. Kyyninen Jasmiina on vaan, että sydän sydän.

Todella imagovoitto Succésille. 
ARVOSTAN.



Tulen kyllä reilusti myöhässä kaverin dinnerille Marjaniemeen tänään. Argh.

No comments:

Post a Comment


Back to Top