Pages

Wednesday, 23 April 2014

Wannabe


Whassup??

Janare
Myyjä: so you're a Yankees fan
Jasmiina: actually, never seen I game in my life
Myyjä ja Turisti saavat hyvät naurut

Nyt minulla on kuitenkin ehkä Etelä-Helsingin katu-uskottavin leveä lippis lenkkejäni varten. Eli jos näettä yllä olevan näköisen urpon juoksemassa pitkin rantoja niin se olen sitten minä. Image is everything.

ja uudet Niket



Kävin kokeilemassa hiphopjuoksuluukkiani tässä äsken yrittäen samalla saada nesteitä alaraajoista pois (vihaan lentopöhötystä!). Vastassa oli ihana ihana ilta-aurinko. Sitä paitsi puutkin alkavat kohta kukkia. Suvivirsi tekee tuloaan, kaverit.



Tulin Finskin aamukoneella suoraan töihin ja olin saanut noin tunnin verran nuokuttua koneessa yöllä. Olen ihan finaalissa nyt, joten palaan tähän NYC hommaan huomenna.


No comments:

Post a Comment


Back to Top