Pages

Sunday, 11 May 2014

Snigeln



Whazzuup? Minä olen vetänyt lenkkiä, lonkkaa ja alkoholittomia drinkkejä Brondassa tänä viikonloppuna. Tarjoilijat antavat ihania merkityksellisiä hymyjä minulle streittari drinkkejäni tuodessaan haha. Brondassa oli muuten hyvää musiikkia ja muutenkin hyvä meininki eilen. Ihan tervetullutta täällä Helsinki-skenessä.



Juoksin eilen pitkän lenkin ja yritin reippailla tahdin kanssa. Silti se jäi 5.5 min/km. Kenialaiset olisi jo kesälomalla siinä vaiheessa kun itse olen selvinnyt ensimmäiselle tankkauspisteelle. Mutta olen siis tietoinen siitä, että kun tulee lihasvoimaan, niin nopeus ei ole valttini. Pitää ruveta tekemään spurtteja ja muita vähän räjähtävämmän voiman treenejä sekä nopeatempoisempia lenkkejä. Yritin rekrytoida seuralaisia Eläintarhan kentälle harjoittelemaan, mutta eipä napannut. Otan oikeasti mielelläni ilmoittautumisia treenikaveriksi sinne! Nyt päädyin juoksemaan itsekseni spurtteja rannalla.

Bongasin muuten Areenalta Kate Mossista kertovan dokumentin. Suosittelen katsomaan, jos olet
a) mies b) nainen, joka arvostaa kauniita ja super chic -naisia. Ehkä sunnuntai-iltaviihdettä pareille?


Sarjassa Tasan ei mene onnen lahjat:

Kuva Pinterestistä

No comments:

Post a Comment


Back to Top