Pages

Monday, 16 June 2014

Action!

Täysin buukattu viikko takana (ja edessä).

Koska elämässä ei ole tarpeeksi actionia päätinkin lähteä jenkkeihin jo viikkoa aiemmin ja juosta maratonin siellä. Tarkoitus on suorittaa Oregonissa Pacific Crest Marathon,  joka juostaan samana päivänä kuin alkuperäisen suunnitelmani mukainen Paavo Nurmi. Juoksu alkaa jo 7.30 aamulla ja korkeustaso on eri, mikä luultavasti tekee juoksun rankemmaksi, koska olen tottunut Suomen ilmastoon. Pientä skeptisyyttä meneillään siitä, että tuleeko eteen keskeyttäminen. Teen kaikkeni, että ei.

Mutta mutta lennän siis Portlandiin jo viikon päästä maanantaina. Lähdemme Turistin kanssa keskiviikkona tuonne Sunriveriin, joten toivon, että kroppa ehtisi tottua korkeuseroon siinä kolmen päivän aikana, mutta vaikea sanoa, kun en ole tietääkseni koskaan kokenut vastaavaa eroa... Tiedän vain sen, etten kaipaisi mitään lisähaasteita. Pitää olla itselleen armollinen ja hyväksyä, että menen tarvittaessa himmaillen ja juoksen huonon ajan. Kunhan en keskeytä.


Kuluneena viikkona olen tehnyt töitä, käynyt neljässä eri firmajuhlassa/-tilaisuudessa ja tavannut kavereita. Joskus olen miettinyt, että onpa elämä tylsää kun kaikki pariutuu ja tekee töitä mutta näiden kolmen-neljän viikon jälkeen voin vain todeta, että herreguuud minulla on paljon kavereita!! Olen kiitollinen heistä kaikista! Puss på er flickor och pojkar. Tulee varmasti ikävä Atlantin toisella puolella, mutta jatketaan taas samasta syksyllä.

Going social con Samujin ihana mekko <3
Alkomahoolista sen verran, että olen pysynyt max 2-3 lasin linjalla, mikä sopii itselleni hyvin. Ja juon pelkästään tilaisuuksissa, eli ei hirveästi mitään ylimääräistä after work tai lasillinen kotona -meininkiä. Olo on ollut hyvä ilman krapulaa, roskaruokaa tai pöhöttynyttä oloa.

Perjantaina piti olla vielä Krogeruksen No Partners -bileet, mutta olin niin älyttömän naatti, että en yksinkertaisesti jaksanut kuin ajaa maalle sluibaamaan. Viikonloppu menikin lähinnä näissä meiningeissä:

VÄHÄN väsynyt 10h yöunien jälkeen




Kaunein saunaikkuna
Nyt pirteänä uuteen viikkoon. Enää kolme työpäivää jäljellä ennen 10,5 viikon vapautta (*sydän täynnä intoa ja iloa*)!

Rakastan Nykin lentokentältä
spontaanisti ostamiani Fendin laseja.


No comments:

Post a Comment


Back to Top