Pages

Thursday, 24 July 2014

Kuukausiraportti

Moikkamoi!

Olen ollut rapakon takana nyt kuukauden verran. Omasta mielestäni olen sopeutunut kuin kala veteen. Jenkkiarki ei ole tuottanut vaikeuksia tai vastenmielisyyttä. Nytkin istun ja krjoitan tätä coin laundry -pesulasta.

Muutama vaikuttava/helpottava tekijä on varmaankin siitä, että olen oleskellut jenkeissä (DC:ssä) pidemmän aikaa aiemminkin ja olen muutenkin matkustellut täällä itsekseni monta kertaa. Pidän tästä rupattelukulttuurista missä voi höpötellä kaikkien tuntemattomienkin kanssa ja heittää tyhjänpäiväistä läpyskää. Jenkkien sosiaalisuus sopii minulle oivasti - vaikka se sitten olisikin vähän epäaitoa. Dikkaan myös siitä, että olen incognito ja vain murunen isossa kaupungissa ja ihmisjoukossa.

Lisäksi arvostan sitä, että saan kaikenlaista tuoretta vihannesta, hedelmää ja marjaa halvalla, ja että terveellisiä elämäntapoja on todella helppo noudattaa, jos vain haluaa. Valikoimaa löytyy enemmän kuin pystyy käsittelemään. Toisaalta on kiva käydä usein ulkona syömässä, kuten täällä tulee tehtyä.
Olenkin innostunut tekemään viher- ja marjasmoothieja. Täällä ainesten ostaminen on helppoa ja halpaa.

Olen myöskin niin innoissani salitreeneistäni ja sali, jolla käyn on kattava ja hyvällä tavalla sellainen testosteronipesäke, jossa tulee pakosti tehtyä tehokkaita treenejä. Ja olen huomannut tuloksia. Sali on lähellä, joten olen ottanut tavakseni juosta sinne ja takaisin. Isona plussana se, että siellä on niitä über tehokkaita "rappuslaitteita".

Koska pidän kynteni aina lakattuna, olen ikionnellinen siitä, että voin piipahtaa manissa ja pedissä parin viikon välein menemättä konkurssiin. Ja se hemmotteluhetki on jo itsessään parhautta.

Ja sist men inte minst: olen ehkä jo saattanut mainita, että rakastan tätä aurinkoa ja rantaa!



 Eilisen ja tämän päivän kuvamateriaalin saatelemana totean, että all is good, if not perfect. pusskramjasmiina

If you smile while no one is around you really mean it.

No comments:

Post a Comment


Back to Top