Pages

Friday, 15 August 2014

Me & the Shitty Photographer



Ohessa  minun ja shitty photographerin (a.k.a. Turisti) taannoisen yhteistyön tuotoksia. Olemme aina tukkanuottaisilla kun hän yrittää ottaa minusta kuvia, sillä noin 99 % minun pärstäkuvistani näyttää ihan hirveiltä. Sessiot etenevät yleensä näillä stepeillä:
1. Minä kiemurtelen kameran edessä ja yritän vaivautuneesti hymyillä, mikä muuttuu irvistykseksi.
2. Hän pyörittää päätään kuville ja yrittää huutaa "do something".
3. Minä nolostun ja huudan: "you are a shitty photographer!".
4. Hän loukkaantuu
5. Katson kuvia ja karjun: "they all suck!" "I look like a dude!"
6. Minä annan hänelle potkut blog photographer -tehtävästä ja marssin pois (saatoin myös ehkä mainita tässä yksi päivä, että liityn kotona Helsingissä Tinderiin ja etsin itselleni sieltä kunnon blog photographerin...tätä kommenttia ei hirveästi arvostettu)
7. Olemme hiljaa vähän aikaa

Siis sanon vaan, että mallin hommat on sitten ihan eri tyypeille kuin minä.

Muuten jätän teidät viettämään perjantaipäivää (jeee!) ja toivotan rentouttavaa viikonloppua! Olen itse samassa rotanpyörässä tässä muutaman viikon kuluttua.





No comments:

Post a Comment


Back to Top