Pages

Thursday, 7 August 2014

Uranäkymäni surffilaudalta



Ihan ensiksi mainittakoon, että yllä oleva mimmi ei ole minä. I wish.

Olemme käyneet taas surffailemassa ahkerammin muuton jälkeen. Yritän nyt tsempata vähän enemmän, kun olen tosiaan ollut jotenkin (korvien välissä) lukossa tuon laudan kanssa täällä. En oikein viitsi edes yrittää "saada" aaltoja vaan olen lähinnä hengaillut mukamas coolisti laudalla. Jotenkin kaikkina kertoina, kun olen ollut vedessä, joko kukaan muu ei ole yrittänyt mitään, jolloin itsekään en ole kehdannut tai sitten muut ovat niin hyviä, etten viitsi nolata itseäni. Kehityskäyräni on siis ollut regressionomaisesti tasaisen laskeva:



Ärsyttää myös, että Turisti kyyläilee vierestä. Minähän olen omnipotentti supernainen, enkä halua näyttää, että olen ihan - niin no suoraansanottuna - paska surffari. Tällä hetkellä. Tiedän myös, etten itse asiassa olisi kovin huono, kunhan vaan yrittäisin. Sorrun vain siihen klassiseen suojautumiskeinoon, joka menee näin; kun Turisti yrittää antaa neuvoja, ärähdän, että pitää huolen omista asioistaan ja lopettaa seuraamasta meikäläistä
Olen kyllä niin kultainen joskus haha. (voin myöntää sen täällä turvallisessa miljöössä, koska hän ei ymmärrä Suomea. Toivottavasti ei tajua Google translatetata minua)

idsurferTänäänkin sain niin pahasti turpaan kahdelta mega-aallolta, että suolavettä valui nenästä vielä kotona. Nenä on tässä muutaman tunninkin jälkeen vielä ihan tukossa. Olen myös valitettavasti jäänyt junnaamaan polviseisontaan, eli nousen pelkille polville laudalla, kun pitäisi luonnollisesti vain sitkeästi yrittää nousta jaloille.  Mutta mutta, olen yrittänyt nyt tosissani enemmän. Sama jatkuu huomenna. Kikkani on hakeutua Turistista kauas, pysyä aika rantavedessä ja yrittää päästä jo sulkeutuneiden aaltojen mukana rantaanpäin.


Näin surffiurani tällä hetkellä siis etenee. Kerron jos ihmekehitystä ilmenee. Ostin tosin kivan surffihupparin, eli ainakin toi imagopuoli on hoidossa. Voin vaikka pistää kuvan myöhemmin. Sillä aikaa voitte ihastella näitä muita wannabe surffarikuviani. Taitoa odotellessa.












No comments:

Post a Comment


Back to Top