Pages

Sunday, 25 January 2015

Smart.

Aloitetaan sillä tärkeimmällä. Yksi viime aikojen musiikillisista löydöistäni: Vallis Alps - Young.
Melankolinen mutta mukaansatempaava. 

Kuunteletteko muuten paljon podcasteja? Olen varmaan todella hidas mutta äkkäsin podcast sovelluksen iPhonessani vasta joululomalla. Ja oioioi, siellähän on kaikkea maan ja taivaan välillä. Olen esimerkiksi kuunnellut sarjan Jari Sarasvuon loistavia mietintöjä yhteiskunnasta ja elämästä. Löytyy muuten myös täältä. Olen myös kuunnellut sarjaa sosiaalisen median markkinoinnista ja Economistin aatoksia vuoden 2015 merkittävistä tapahtumista. Kokeilin lisäksi vähän ranskaa oppitunteja mutta meni selvästi ohisektoriin. Siis oikeasti, jos haluaa itseään sivistää helpolla tavalla niin tuossa on ratkaisu. Ja vieläpä ihan ilmainen. Vaikka olen vannoutunut musaihminen, niin olen nyt tasaisin väliajoin käyttänyt auditiivista kapasiteettiani podcasteihin. Ajattele miten paljon aikaa päivittäin voisi käyttää siihen, että kävellessä, spårassa istuessa, treenatessa ja tehdessä vähemmän vaativaa työtä kuuntelee informatiivisia ohjelmia? Nyt kaikki älyköitymään!
Nojaa, jotta en vaikuta liian fiksulta niin jatkan kenties päivän oleellisimmalla teemalla. Kävin eilen Ziossa ja löysin alesta vaikka mitä kivaa (ei mikään räjähdyttävä yllätys). Tämmöiset hiipi mukaan kassiin. Molemmissa kuminen urapohja, mikä helpottaa lievästi tätä elämää wannabe 180 senttisenä talviolosuhteissa. Kyllä taas kelpaa patsastella.


Säälittävä eilinen Top Gun -teemabileiden asuni. No more costume parties, please.

No comments:

Post a Comment


Back to Top