Pages

Thursday, 5 February 2015

BFF

Minä pidän ihmisistä.
Se on yksi syy miksi halusin työskennellä ammatissa, jossa ei vain saa olla tekemisissä ihmisten kanssa, vaan jonka koko filosofia perustuu sosiaalisuuteen. Tapaan myös privaatilla tasolla paljon erilaisia ihmisiä eri piireistä. Haluan tutustua uusiin ihmisiin ja pitää yhteyttä vanhoihin tuttuihin. Käyn mielelläni lounailla ja after workilla niin parempien kuin puolituttujen kanssa. Kaikista ihmisistä on opittavaa. Uskon kiven kovaa verkostoitumiseen.

Olen myös tyyppinä sellainen, jonka on pakko saada purkaa huolia, pahaa oloa ja iloa. Jos minulla on dilemma tai saan hyviä uutisia, minulla on pakonomainen tarve jakaa sitä jonkun kanssa. Esimerkiksi viime keväänä kun minulle tarjottiin yhtä työpaikkaa soitin varmaan neljälle eri kaverille ja analysoin tilannettani ja miten työ sopisi minulle (päädyin kieltäytymään työpaikasta).

Koska olen elänyt enemmän tai vähemmän sinkkuna monta monta vuotta, on ystävyyssuhteet korostuneet. Ne ovat itse asiassa minulle niin tärkeitä ja saan niistä niin paljon irti, että ei olisi mitenkään helppoa noin vain korvata ne muulla. Sen muun pitäisi olla törkeän hyvää.

Nojoo, tämä oli tällainen pitkä pohjustus sille mitä oikeasti halusin sanoa ja minkä voi kiteyttää näin:
rakastan kaikenkarvaisia ystäviäni ja pidän ovea auki uusille.

#bff

taannoisella ystäväterapiakävelyllä ystävän karvaisen ystävän kanssa


No comments:

Post a Comment


Back to Top