Pages

Wednesday, 1 April 2015

Pääsiäinen tulee, minä lähden.


God kveld!

Edessä muutama päivä lomaa, jee! Ei niin, että olisin kerennyt lainkaan tätä odottaa, sillä päivät ovat laukanneet ohi. En voi ymmärtää, että nyt on jo Pääsiäinen ja tämän jälkeen ei mene kuin yskähdys Vappuun ja toinen yskähdys kesään. 

Osaako kukaan arvata kuvan perusteella minne olen lähdössä huomenna?

Lähden itse asiassa ensimmäistä kertaa elämässäni niinkin eksoottiseen paikkaan kuin Norja. Maa, jossa öljy- ja lohirahat virtaa ja joka on autuaana EMU:n ja EU:n ulkopuolella. Eipä ole tarvinnut autella toisia mäessä. Anyways, lennän huomenna töiden jälkeen Osloon, jossa yövymme ja suuntaamme heti aamulla junalla länsirannikolle Vossiin. Tai no tarkemmin ottaen Myrkdalen on päämäärämme. Ajatus on lasketella, ja ennen kaikkea nauttia rauhasta ja luonnosta. Eniten odotan kuitenkin sitä että saisin nukkua pitkään. 

Olen lumilautaillut varmaan 11-vuotiaasta asti, mutta koska olen suoraan sanottuna todella arka ja surkea siinä niin haluan kokeilla laskettelua taas. Olen sitten siellä lastenmäessä koko kolme päivää....hmm..onkohan sielläkin after ski?  

Tässähän on nyt myös se pieni probleema, että kun laukku on tuossa lattialla puoli tyhjänä, minä istun ja bloggaan ja katson Huippumalli haussa puolella silmällä. Pakkaaminen on vastenmielistä puuhaa. Näin se vain on.

No mutta huomenna tähän aikaan istun meren äärellä upeassa seafood-ravintolassa ja saan rojahtaa viiden tähden hotellisänkyyn. Not bad. Hyvää Pääsiäistä, yritämme ottaa kivoja kuvia, joita voisin latailla välillä tänne. Jos siis selviän lastenrinteestä. 

[Kuva lainattu täältä]



No comments:

Post a Comment


Back to Top