Pages

Monday, 25 May 2015

The very early bird

Pakko oikein ihmetellä meneillään olevaa tilaani täälläkin: en ole oikeasti koskaan aiemmin kokenut tällaista virkeystasoa. Taas tänä aamuna heräsin kello 5.06 (!!!) eikä uni enää maistunut. En enää käytännössä pysty nukkumaan kuuden jälkeen arkisin. Kyllähän sitä aina kesävaloisuuden tullessa on pirteämpi, mutta näin aikaisella rytmillä en ole aiemmin mennyt. Ja, koska aamuisin on pelkkää aikaa, tulee treenattua paljon.

Viime viikonkin treenimäärät oli ihan kiitettävät:

Ma: aamulenkki 45 min, hot jooga 90 min
Ti: aamusali reilu tunti
Ke: aamulenkki 45 min
To: aamusali reilu tunti
Pe: aamulenkki 35 min
La -
Su: lenkki 60 min, kävely 60 min

En osaa sanoa syyksi muuta kuin, että olen kenties syönyt vähän kevyemmin, mikä yleensä virkistää mutta ei tässä määrin. Olen myös vetänyt sitä MSM-jauhetta nyt parin viikon ajan. En sitten tiedä voisiko se vaikuttaa energisyyteen näin...epäilen. Ei ainakaan tuoteselosteen mukaan.

Mutta enpä valita! Koko talvi oli minulle todella raskas ja olin erittäin väsynyt. Olisi vaan voinut nukkua koko ajan. Olin myös varmaan lievästi masentunut. Liian paljon juttuja päällä. Eli nyt pitää takoa kun rauta on kuumaa!


No comments:

Post a Comment


Back to Top