Pages

Wednesday, 27 January 2016

Hyvä geelilakkaus Helsingissä?

Ärsyttää.

Olen ruvennut käymään kynsien geelilakkauksessa koska en jaksa lakata kynsiä muutaman päivän välein. Minulla on jostain syystä niin huonot kynnet tai niin agressiivinen tapa käyttää käsiäni, että onnistun toimistotyöläisenäkin pitämään normilakan hyvänä yhden tai kaksi päivää minkä jälkeen se lähtee liuskoittumaan.

Olen käyttänyt kynsilakkaa jatkuvasti vuodesta 2008. En ikinä kulje lakkaamattomilla kynsillä. Mielestäni lakatut kynnet antavat viimeistellyn ilmeen ja toimivat ikään kuin asusteena. On hauska kokeilla eri värejä.

Anyways, olen siis ruvennut käymään geelilakkauksessa sillä se pysyy kynsissä kauemmin. MUTTA, vaihtelee todella paljon tekijän mukaan miten kauan geeliväri pitää. Koska olen käynyt lakkauksessa niin monta kertaa, olen oppinut tulkitsemaan jo kynsiä tehtäessä mikäli väri tulee pitämään. Muutaman kerran on manikyristi tehnyt niin hyvää työtä (tai käyttänyt niin hyviä värejä?) että kynnet on pysyneet kolme viikkoa aivan täydellisinä. Mutta useimmiten jo viikon jälkeen alkaa lohkeilla. Viimeisin fiaskoni oli se, että kävin viime keskiviikkona lakkaamassa kynnet ja jo perjantaina lähti ensimmäiset palat. Mitä hittoa??!  Tulee vähän kusetettu olo kun maksaa 40 euroa jostain joka säilyy vain vähän paremmin kuin itse tekemät.

Eli kysymys kuuluu, tiedättekö te ketään oikeasti laadukkaasti geelilakkausta tekevää tyyppiä Helsingissä?

I need heeeeeeeeelp :(

2 comments:

  1. Glory for you -Kampissa, tekijä Irina. Ennen kävin Bio Sculpturella, mutta ne geelit olivat paksummat ja alkoivat "kupruta" auki. Ja sanonko, että geelilakkaus minulla on aina 4-5 vkoa :D Tässä todistetta:

    http://divaaniblogit.fi/charandthecity/2015/03/04/byredo-blanche-ja-chanel-gabrielle/

    T-o-d-e-l-l-a yli kasvaneet, siis yli 5 vkoa, mutta ei lohkeamia!

    ReplyDelete
  2. Niin ja tossa siis Bion geelilakkaus ;) jos meni sekavaksi suosittelut :D

    ReplyDelete


Back to Top