Pages

Tuesday, 24 May 2016

Ihan parhaat geelikynnet.

Olen ihan ihkuna uusiin kesäkynsiini. Kävin laittamassa uudet geelivahvistukset eilen ja visio oli jo selvä. Minulla oli viime kerrasta ollut yksi kynsi tätä tyyliä, ja tykästyin niin paljon, että oli pakko saada koko paketti samaan värikuosiin. Olen tosiaan käynyt nyt koko kevään laittamassa geelivahvistukset Karmassa Chillä. Hän tekee kynnet todella hvyin. Ne säilyy hienona kolme viikkoa jopa meikäläisellä, jolla normi lakka kestää yleensä 1-2 päivää ja geelikynnetkin yleensä vain viikon. Olen päättänyt, että käyn ilomielin laittamassa kynnet kolmen viikon välein jos ne pysyy näin kauniina ja säästän rasittavan kynsienlakkaus- ja eritoten kynsienkuivatus ajan! Karma on vielä ihan duunini vieressä Etu-Töölössä, joten tekeminen sujuu ilman logistisia aikatauluhaasteita.
Tehokasta, tehokasta ja hyvän näköistä - just the way I like it.




Jos haluatte kokeilla laadukasta geelilakkausta niin käykää oikeasti kokeilemassa Karmaa Ruusulankadulla. Saatte 10 € alennusta kynsistä kun mainitsette blogini. 

Makeeta päivän jatkoa ihan jokaiselle!



2 comments:

  1. Moi! Kiitos hei mielettömästi blogistasi, löysin blogin joskus keväällä ja olen lukenut siitä lähtien edesottamuksistasi suurella mielenkiinnolla. Olet huikean aikaansaava ja mahtavan oloinen tyyppi!

    Löysin blogiisi alunperin kun etsin tietoa juristi-ekonomi-yhdistelmästä, idea on kolkutellut vähän takaraivossa jos tekisin tällaisen yhdistelmätutkinnon... Tällä hetkellä siis valmistuminen ktm:ksi häämöttää ja uraorientoitunut kun olen, niin mietin mahdollisuuksiani ja olisivatko ne paremmat jos minulla olisi myös oikkarin paperit. Itsehän olet tehnyt urahyppäyksen aika erilaiseen maailmaan, koetko että sinulla on nykyisessä työssä hyötyä oikis-alueen taidoista ja työkokemuksesta? Suositteletko itse kahden tutkinnon tekemistä?
    Toisaalta itse mietin, että jos ei puhtaasti otm-tutkintoa vaativiin tehtäviin halua, niin olisiko pääsykoeruljanssi uudelleen + työn ohessa opiskelu oikein minkään arvoista. Juridiikkaa olen lukenut sivuaineena, mutta eipä se oikein sama ole kuin koko tutkinto :)

    Luen edelleen suurella mielenkiinnolla kaikki työhön - ja opiskeluun liittyvät postauksesi, kiitos niistä! Ja paljon onnea ylennyksestä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos tosi paljon kivasta palautteesta :)
      On oikiksen papereista - tai pitäisikö sanoa työkokemuksesta - ollut hyötyä. Olen iloinen, että olen ollut ns "kovemmassa" maailmassa töissä ennen kuin siirryin Dinglelle, sillä suhtaudun selkeästi kriittisemmin asioihin. Pystyn myös ajattelemaan asioita liiketoiminnalliselta kannalta eri lailla kuin sellaiset jotka ovat pelkästään tehneet esim markkinointia. Myöskin työtahti ja -etiikka tuntuu helpommalta kun on tottunut vaativaan pääomasijoitusmaailmaan. Lisäksi juristitutkinto tuo erilaisen arvostuksen kuin pelkkä KTM. Ja niin, kyllä minä suosittelen kaksoistutkintoa, mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä, että jos tiedät ettet halua tehdä juristihommia päivääkään, niin ehkäpä sen saman hyödyn saisi käyttämällä ajan oikiksen tutkinnon sijasta vaikka työkokemuksen kerryttämiseen? Tai lähtemällä vaikka vaihtoon? Kadun itse eniten sitä, etten ole käynyt ulkomailla töissä/opiskelemassa lyhyen 3 kuukauden työharjoittelun lisäksi. Siihen kannustan lämpimästi!

      Delete


Back to Top