Pages

Wednesday, 21 September 2016

Vähän mä olen zen.

Nyt kun reissusta rangaistuksena olen ollut flunssassa niin en kovasta tahdosta huolimatta ole voinut oikein treenata. Niinpä kaikessa viekkaudessani keksin, että eihän kävely ole treenamista (eihän?)! Joten olen herännyt aikaisin aamulla ja käynyt tunnin kävelyllä Kaivarin ja Eiran rantoja kierrellen. Täytyy nyt sanoa, että vaikka olen kaikki-mahdollisimman-tehokkaasti-irti mentaliteetin treenaaja niin nuo aamukävelythän on aivan mahtavia! Ongelma on se, että en tosiaan normaalisti halua "haaskata" aamua kävelyyn, kun voi tehdä tehokkaamman treenin juoksemalla tai salilla. Mutta, nyt kun on tavallaan "pakotetussa tilassa" niin voin nautiskella hyvällä mielin. Meren takaa nouseva aamuaurinko yhdistettynä kirpakkaan syysilmaan ja värillisiin puihin on tosi kaunista. Täytyy melkein keksiä joku tekosyy tehdä tätä myös kun paranen. (Khrm, koira?)

Olenpa vielä yhdistänyt kävelyihin hieman gängstäräpistä seesteisempää musiikkia, millä koko paketti on viimeistellyn mieltä rauhoittava. En melkein tunne itseäni, haha.

Sam Sure - Hunger
Tom Misch - Home

Uskon myös, että Manhattanin jäätävän vilinän ja melun jälkeen jopa minä kaipaan hitautta ja rauhaa itselleni epätyypillisellä tavalla.



psst, varoituksen sana jenkkeihin suuntaaville; jos olette menossa lämpimään kohteeseen niin muistakaa, että vaikka ulkona valuu selkähiki niin sisällä on yleensä aivan tappavat AC:t. Eli pitäkää varapaita mukana jotta vältytte flunssa-ansalta. 

No comments:

Post a Comment


Back to Top